TAMKin tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelmassa aloittaa vuosittain noin 90 opiskelijaa. Ensimmäisen vuoden kevään opintojaksot linkittyvät laajaan ketterin projektinhallintamenetelmin toteutettuun tuotekehitysprojektiin.

Kevään 2019 toimeksiantona oli kehittää mobiilipelejä TAMKin Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeelle. Opiskelijat ovat tiimeissä tehneet pelejä, joilla korkeakouluopiskeljoita pyritään saamaan liikkeelle passiivisen paikallaanolon ja istumisen sijaan. Mobiilipelejä esiteltiin TAMK:n pelimessuilla, jossa lanseerattiin 19 opiskelijoiden tekemää peliä. Pelit ovat ladattavissa maksuttomasti Google Play Storesta. 

Pelien esittelysivut löytyvät kootusti peliportaalista.

 

Hae tai valitse kategoria…

Et ole vielä rajannut hakutuloksia. Käytä ylläolevia valintoja rajataksesi hakua.

LIIKKUVA KOULU ON HALLITUKSEN KÄRKIHANKE

Liikkuva opiskelu -toiminta on osa Liikkuva koulu -ohjelmaa, joka on yksi Suomen hallituksen osaamisen ja koulutuksen kärkihankkeista. Toiminnan tavoitteena on opiskelijoiden fyysisen aktiivisuuden ja opiskelukyvyn lisääminen.

Copyright 2018 © LIKES. All Rights Reserved