Pakohuonepeli (myös huonepakopeli, pakopeli tai tosielämän pakopeli) on fyysinen seikkailupeli, jossa huoneeseen suljettujen ihmisten pitää päättelykyvyn ja yhteistyön avulla päästä määräajassa ulos huoneesta. Liikkuva opiskelu -hankkeen aikana opettajat suunnittelivat ja toteuttivat yhteistyössä Kemin kirjaston kanssa liikkumista ja toiminnallisuutta tukevan oppimisympäristön. Pakohuoneessa opiskelijat ratkaisivat ryhmissä ammattiinsa liittyviä tehtäviä. Ammatillisten sisältöjen lisäksi pakohuone tuki yleisten ammatillisten taitojen oppimista (yhteistyötaidot, tiimityöskentely jne.)

 

Yhteystiedot

Pekka Tiitinen
pekka.tiitinen@lappia.fi
Ammattiopisto Lappia

Hae tai valitse kategoria…

Et ole vielä rajannut hakutuloksia. Käytä ylläolevia valintoja rajataksesi hakua.

LIIKKUVA KOULU ON HALLITUKSEN KÄRKIHANKE

Liikkuva opiskelu -toiminta on osa Liikkuva koulu -ohjelmaa, joka on yksi Suomen hallituksen osaamisen ja koulutuksen kärkihankkeista. Toiminnan tavoitteena on opiskelijoiden fyysisen aktiivisuuden ja opiskelukyvyn lisääminen.

Copyright 2018 © LIKES. All Rights Reserved